tips για όνειρα γλυκά

 

and_the_world_will_sleep_too-wallpaper-1366x768

 

Ο καλός ύπνος δεν πρέπει να αποτελεί πολυτέλεια. Είναι μια ανάγκη υψίστης σημασίας για τον οργανισμό μας και η έλλειψη της, έχει αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία μας. Οι ιδανικές ώρες ύπνου για να μπορούμε να ανταπεξέλθουμε στο πρόγραμμα της μέρας, είναι 6-8. Πρέπει όμως να είναι και ποιοτικός ο ύπνος που κάνουμε.

Ένας καλός ύπνος συμβάλλει στην καλή λειτουργία της καρδιάς, βελτιώνει την μνήμη και τη διάθεση, βελτιώνει τον μεταβολισμό, ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, βοηθάει στην σωστή ρύθμιση της γλυκόζης  στο αίμα , μειώνει το άγχος ενώ προλαμβάνει τον κίνδυνο υπέρτασης. Με λίγα λόγια ο καλός ύπνος είναι σύμμαχος για την καλή ψυχική και σωματική υγεία.

Επιπλέον ο καλός ύπνος φροντίζει την επιδερμίδα μας! Λιγότερα σπυράκια, φωτεινά μάτια, ξεκούραστη όψη.

Πώς εξασφαλίζουμε έναν καλό ύπνο;

  1. Φροντίζουμε ο χώρος που κοιμόμαστε να μην είναι, ούτε πολύ ζεστός, ούτε πολύ κρύος. Η ιδανική θερμοκρασία του δωματίου είναι 20 βαθμοί κελσίου.
  2. Αγοράστε ένα καλό στρώμα. Είναι καλό να επενδύσετε σε ένα ορθοπεδικό στρώμα. Εξασφαλίζει βαθύ και ξεκούραστο ύπνο, ενώ προφυλάσσει το σώμα σας από μυοσκελετικά προβλήματα. Πιστέψτε με θα καταλάβετε αμέσως τη διαφορά.
  3. Απομακρύνεται από το δωμάτιο που κοιμάστε, την τηλεόραση και τον υπολογιστή. Η χρήση αυτών των δύο συσκευών πριν κοιμηθείτε διεγείρει την λειτουργία των εγκεφαλικών κυττάρων φέρνοντας υπερδιέγερση.
  4. Έχετε τον χώρο που κοιμάστε τακτοποιημένο και όσο το δυνατόν με λιγότερα πράγματα.
  5. Φροντίστε να έχετε κουρτίνες ή στόρια που εμποδίζουν την διέλευση φωτός. Στο απόλυτο σκοτάδι παράγεται περισσότερη μελατονίνη, η ορμόνη του ύπνου, η οποία έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες και συμβάλλει στην καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού, στη ρύθμιση της γλυκόζης στο αίμα και στον καλό μεταβολισμό.
  6. Ρίξτε 2 σταγόνες αιθέριο έλαιο λεβάντας στο μαξιλάρι σας. Είναι χαλαρωτική και θα σας βοηθήσει να κοιμηθείτε πιο εύκολα.
  7. Πιείτε ένα ποτήρι νερό ώστε να ενυδατώσετε τον οργανισμό σας λίγο πριν κοιμηθείτε.
  8. Κάντε ένα χαλαρωτικό ντους με ένα αφρόλουτρο με λεβάντα ή χαμομήλι. Μπορείτε να απλώσετε και στο σώμα σας λάδι χαλαρωτικό. Θα σας βοηθήσει να χαλαρώσετε ενώ θα έχετε μεταξένια επιδερμίδα με το που θα ξυπνήσετε.
  9. Διαβάστε ένα βιβλίο. Θα σας βοηθήσει να αποβάλλετε την ένταση.
  10.  Κάντε κάποια άθληση 2-3 φορές την εβδομάδα τις βραδινές ώρες. Το μόνο που θα θέλετε μετά θα είναι ένα ζεστό μπάνιο και το κρεβάτι σας.
  11. Μην τρώτε βαριά φαγητά πριν κοιμηθείτε. Φάτε μια πλούσια σαλάτα με λίγο κοτόπουλο η οποία θα σας χορτάσει και δεν θα πέσετε και για ύπνο με άδειο στομάχι, το οποίο επίσης είναι κακό για την ποιότητα του ύπνου. Αν γουργουρίζει το στομάχι σας, δεν πρόκειται να κοιμηθείτε.
  12. Βάλτε μουσική που σας χαλαρώνει σε χαμηλή ένταση. Σαράντα λεπτά μουσικής είναι ιδανικά για να κοιμηθείτε. Φτιάξτε μία playlist και αφήστε τη μουσική να σας νανουρίσει.
  13. Φτιάξτε ένα χαλαρωτικό ρόφημα. Υπέροχο είναι το ρόφημα βοτάνων της Neal’s Yard Remedies, Night time.
  14. Κάντε στον εαυτό σας το δώρο της μάλαξης. Ειδικά μετά τη δουλειά είναι ότι χρειάζεστε. Ρίχνει τα επίπεδα της κορτιζόλης που είναι η ορμόνη του stress και σας προετοιμάζει για έναν ήρεμο και βαθύ ύπνο!

 

Κοιμηθείτε λοιπόν και όνειρα γλυκά..

2032_Essential_Oil_Lavender_Medium_1

 

 

 

 

 

 

 

Οργανικό αιθέριο έλαιο λεβάντας, Neal’s Yard Remedies

 

 

DSCN6656

 

 

 

 

 

 

 

Homemade Baby oil με οργανικά έλαια λεβάντας και χαμομηλιού, Petit BonBon organics

 

 

img0035

 

 

 

 

 

 

 

Χαλαρωτική κρέμα σώματος με βιολογική λεβάντα και βιολογική αλόη, Lavera

 

 

 

http://www.organictouch.gr

Advertisements
%d bloggers like this: